-------------------------------------------------- --------------------------------------------------
Makluman : Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk di TERJAH, di BONGKAR atau di KERJAKAN, sila KLIK SINI atau scroll terus ke bawah blog untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH). --------------------------------------------------

BLOGGERS NETWORK @ PERAK

BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH YANG ADA BUKTI...

~

Bro TM berkata...Untuk info semua..... TM telah mmerujuk kepada Ketua Penerangan Pemuda Umno Taiping Saudara Jeffry Rejab sebentar tadi dan inilah komen beliau "YB Zahir tiada kena mengena dengan isu yg dibangkitkan, ie dlm entry ini, isu melobi menjadi KP Perak & Ketua Bhgn UMNO Tpg serta hidup brmewah. Kita sedia maklum YB kini sedang sibuk menumpukan tugas beliau sebagai ADUN Kamunting & Exco Perak. Beliau komited dgn tugas beliau dlm mnjalankan usaha memajukan DUN Kamunting serta tugas beliau sbg Exco. Tak percaya? Tanyalah saya...... Jadi saya menyeru semua jgn percayakan propaganda ini. Buang masa shj baca entry ini... Kpd 10sibudakhitam, hentikanlah usaha ini krn ia boleh memecahbelahkan masy. & akhirnya bangsa kita juga akan brpecah belah. Kita perlu ada fakta sebelum menyampaikan hujah, tidak nanti akan dituduh memfitnah. Fitnah itu satu dosa. Bertaubatlah & bermuhasabah diri..... Ketua Penerangan Pemuda UMNO Bhgn Taiping.

10SBH cuma nak cakap, sumber cerita yang Bro TM dapat tu tak kuat. Berbanding dengan sumber saya, dari pakguard. Lagipun apa yang Ketua Penerangan Pemuda Taiping tu cakap, alah setakat nak cover Ketua dia sahaja, bukannya apa, kalau dia tak cover, esok lusa dengan dia-dia hilang jawatan. Kalau Bro TM tak percaya cuba fikirkan balik apa yang telah saya katakan. Secara logiknya, masakan pokok bergoyang kalau tak ada angin. Jangan Bro TM naik hangin pula sudah lah...

Kalau betul apa yang saya keluarkan ini tidak benar, seharusnya YB ZAHIR sendiri tampil untuk menjelaskan segala kekeliruan atau kekusutan yang melanda. Bukannya hanya melalui Ketua Penerangan Pemuda beliau. Banyak saluran yang boleh YB ZAHIR gunakan, tambahan dengan dunia dihujung jari sekarang ini.

Sekali lagi 10SBH nak tekankan, jika benar apa yang 10 SBH katakan ini tidak benar. Diharapkan ada yang dapat tampil kehadapan dengan bukti bahawa YB ZAHIR tidak seperti yang dikatakan. Saya juga mengambil kesempatan ini untuk MENCABAR YB ZAHIR untuk tampil kehadapan untuk membuktikan bahawa beliau tidak bersalah, tidak seperti yang dikatakan. Kerana jika beliau gagal untuk membuktikan kenyataan ini, bagi saya benar YB ZAHIR adalah seperti yang telah dikatakan di dalam artikel yang telah saya keluarkan yang dirujuk melalui pakguard.

Sama-sama kita nantikan!!!

5 Comments:

  TAIPINGMALI (TM)

Sunday, January 03, 2010

tak sangka pula perkara ini menjadi besar, hehehe..oklah begini saja. TM telahpun memaklumkan kepada YB Zahir. Tunggulah respon dari beliau.

  10 BUDAK HITAM

Sunday, January 03, 2010

Terima kasih Bro TM...yeszaaa,,sama-sama kita nantikan.

  jebat

Monday, January 04, 2010

Orang KEMAS pandai buat blog dah sekarang... Tahniah...

  jebat

Monday, January 04, 2010

Hentam lagi Kerajaan Negeri apa tunggu lagi... buat apa buang masa...

  DarahDagingTunSaban

Tuesday, January 26, 2010

nasihat saya kepada 10sbh serta 'Pakguard'dia ,tlg hentikan fitnah durjana itu . . andalah blogger yang seharusnya dijahanamkan oleh Allah S.W.T kerana menyampaikan fitnah kepad org lain. . saya mengenali Sdr Zahir . .keperibadian beliau tidak seperti yg anda tulis . .kalau Zahir macam tu . .p tgk umah , keta n pejabatnya setelah 2 tahun . .adakah mewah . .setahu saya pejabatpun kecil je dan kadang-2 pejabapun lambat bayar sewa . .kerana tolong masyarakat yyg susah di Dun Kamunting . .Bagi saya YB Zahir tak perlu layan & jawab persoalan ini. jalankan tugas YB . .rasanya 10sbh dah nkena bayor oleh seseorang untuk jatuhkannya . . .maklumlah YB yang berpendidikan tinggi dari YB2 yang ada kat Perak sepatutnya kita berasa bangga tan menyokong beliau kerana ketokohan serta keiklasannya untuk bawa perubahan. . .kepada YB Zahir bersabarlah teruskan kerja anda! ! !

Related Posts with Thumbnails

RECENT POSTS

WHAT VISITORS SAY ABOUT US

-------------------------------------------------------------------
WE WOULD REALLY APPRECIATE YOUR COMMENT, PLEASE !

-------------------------------------------------------------------
"Cerita yang dibawa oleh 10 budak itam ada faktanya..."
- Teropongalam
-------------------------------------------------------------------
"Cuma harapan saya, agar 10sbh lebih kuat berusaha untuk menjadi mata-mata dalam pentadbiran UMNO kini terutamanya di Negeri Perak."
- Mahasiswa
-------------------------------------------------------------------
"...rakyat sudah pun sedar, yang mana kaca yang mana intan! PRU13 nanti tsunami politik akan terus berlaku tapi.InsyaAllah BN dan UMNO kembali dipercayai oleh rakyat."
- Pak Tam
-------------------------------------------------------------------
"...TERUSKAN BONGKAR. JGN BIARKAN MEREKA DUDUK DGN TENANG..."
- Jeffry
-------------------------------------------------------------------
"Memang dah merosot, sebab nya PAS suka jadi "KUDA" DAP dan PKR. PAS sanggup jual maruah bangsa dan agama demi politik!"
- Malaysian-2Day
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------- Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk dikongsi bersama, anda boleh gunakan ruangan dibawah untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH)
Nama Anda:
Email Anda:
Tajuk :
Isu/Cerita/Apa²jelah! :
Image (case-sensitive):