-------------------------------------------------- --------------------------------------------------
Makluman : Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk di TERJAH, di BONGKAR atau di KERJAKAN, sila KLIK SINI atau scroll terus ke bawah blog untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH). --------------------------------------------------

BLOGGERS NETWORK @ PERAK

BENARKAH DAKWAAN BLOG PAKATAN INI?

~


Kesibukan tugas benar-benar membataskan 10SBH untuk bergiat aktif dalam blog, biarlah, mungkin itu cabarannya dalam perjuangan 10SBH agar apa yang salah dapat diperbetulkan untuk kebaikan semua. Malam ini, apa yang ingin 10SBH utarakan adalah sekali lagi dari blog PERAK REFORM...

Mungkin bloggers lain memandang isu yang diketangahkan oleh blog ini seakan-akan remeh, tetapi jka difikirkan implikasi tersebarnya isu ini, sudah pasti ia akan mengundang imej yang tidak baik kepada Kerajaan Negeri Perak di bawah pimpinan YAB DS Dr. Zambry Abd Kadir.

Isu yang dimainkan sebelum ini adalah tentang Saudara HAMDAN TAHA, penyalahgunaan kuasa yang jika benar berlaku amatlah menganggu kredibiliti YAB MB Perak sendiri kerana menggunakan khidmat beliau sebagai salah seorang orang kanan di dalam pentadbiran. Apa yang lebih 10SBH kesalkan, kerana tiada sebarang tindakan diambil dalam menangkis tohmahan yang telah dilemparkan.

Tidak cukup dengan Saudara Hamdan Taha, blog ini sekali lagi dengan berani membuat fitnah yang baru apabila telah mengeluarkan satu artikel tentang YB Dato' Ramly Zahari. Apa benarkah dakwaan yang telah dibuat, kenapa tiada sebarang tindakan diambil dalam mematahkan usaha yang dibuat oleh blogger ini. Adalah lebih baik jika Kerajaan Negeri Perak, Saudara Hamdan Taha dan YB Dato' Ramly Zahari sendiri tampil memberikan penjelasan serta menangkis berita-berita negatif yang sedang disebarkan ini. Secara logiknya, bak kata orang... Jika tiada angin, masakan pokok bergoyang...Apa pendapat rakan-rakan pula...

8 Comments:

  Ikut Suka Aku - (ISA)

Wednesday, March 24, 2010

Benar! Hamdan mmg gila kuasa! 24 Jam berkopiah kononnya.

ITU FACT.

  Perak Reform

Wednesday, March 24, 2010

Hamdan Taha

Tokoh keadilan yang lari dari parti kerana dapur sudah tak berasap. Beliau sedang berusaha membolot harta Perak untuk kepentingan peribadi dengan mengutip duit tokey-tokey cina. Awas UMNO Perak kerana Hamdan adalah 'Nallakarupan' pada Zambry pada masa ini.

Inilah sahabat baik Zambry yang tugasnya sama seperti Nallakarupan, menyediakan tempat hiburan malam dan gadis-gadis cantik untuk bosnya, jika Zambry berada di Kuala Lumpur Hamdan pasti ada sama, tujuannya untuk mengatur perempuan-perempuan cantik yang menjadi kegemaran sahabatnya. Mereka berkawan bukan baru tapi terlalu lama, tahu selera masing-masing. Mereka ini sukar dipisahkan, Hamdan inilah akan menjadi PEROSAK Negeri Perak dan UMNO, kedua-duanya mereka ini cukup tinggi lakonan drama swastanya, sentiasa bercerita tentang agama. Hamdan dalam ceramahnya selalu menonjolkan Islam, tetapi sebenarnya PEROSAK no 1, tanah-tanah, kuari, projek Kelas A, projek yang menguntungkan yang dating di Perak, Hamdanlah yang akan mengaturnya, semua pegawai Zambry di bawah cengkaman Hamdan. Hamdan ini juga seperti Azahar Ahmad, punya anak luar nikah dan punya 4 isteri, penuh rahsia kehidupannya, tetapi teramat jahat.

INI ADALAH PETIKAN DARI SURAT LAYANG YANG DIEDARKAN PADA ADUN-ADUN PERAK KHUSUSNYA, OLEH INDIVIDU YANG TIDAK DIKETAHUI. TERDAPAT RAMAI LAGI EXCO-EXCO DAN PEGAWAI KHAS YANG TELAH DI 'REVEAL'. NANTIKAN BERITA DARI KAMI LAGI PADA EPISOD AKAN DATANG . . . . INSYALLAH.

  Anonymous

Wednesday, March 24, 2010

Kuala Kangsar banyak perubahan dulu dan sekarang. Bangunan-bangunan baru bercambah. Lokasi pelancongan dinaiktaraf dan dijaga baik.

Pendapat saya, YB Ramly Zahari melaksanakan tugas dengan baik. Ini dakyah pakatan semata.

  Malaysia Update

Wednesday, March 24, 2010

Dengar khabar Hamdan Taha menginap di Casuarina sebagai penempatan "sementara". Sementara atau rumah sewa nya?

Wah! lifestyle hamdan ni mcm professional footballer lah. Dibayar jutaan ringgit setahun + hotel "sewa".

  dreamWeaver

Wednesday, March 24, 2010

siapa hamdan taha ni yob? info sket bro.

  Anonymous

Wednesday, March 24, 2010

Kalau Benar, MB buat siasatan. Kalau Palsu, mari kita gegarkan blog pakatan ini. DAKYAH JAHAT PAKATAN. -

DARI UMNO GERIK.

  taipingmali

Thursday, March 25, 2010

Kepada penulis-penulis blog 10BH. Berita fitnah dari blog balik sana elok kita taruh saja. kalau nak kopi paste pun mesti betul tujuannya. kalau ini menokok tambah lagi bermakna 10bh pun sama macam blog orang sana. Ingat tak mahu lagi buat isu macam ni....sedih

  10 BUDAK HITAM

Saturday, March 27, 2010

Kepada TaipingMali,

Hanya ada 2 individu je yang ngamuk tentang isu ini, TM dan PARPUKARI. Mana kami tahu? Kenapa? Kerana si dia? Tepuk Dada Tanya Selera.

Related Posts with Thumbnails

RECENT POSTS

WHAT VISITORS SAY ABOUT US

-------------------------------------------------------------------
WE WOULD REALLY APPRECIATE YOUR COMMENT, PLEASE !

-------------------------------------------------------------------
"Cerita yang dibawa oleh 10 budak itam ada faktanya..."
- Teropongalam
-------------------------------------------------------------------
"Cuma harapan saya, agar 10sbh lebih kuat berusaha untuk menjadi mata-mata dalam pentadbiran UMNO kini terutamanya di Negeri Perak."
- Mahasiswa
-------------------------------------------------------------------
"...rakyat sudah pun sedar, yang mana kaca yang mana intan! PRU13 nanti tsunami politik akan terus berlaku tapi.InsyaAllah BN dan UMNO kembali dipercayai oleh rakyat."
- Pak Tam
-------------------------------------------------------------------
"...TERUSKAN BONGKAR. JGN BIARKAN MEREKA DUDUK DGN TENANG..."
- Jeffry
-------------------------------------------------------------------
"Memang dah merosot, sebab nya PAS suka jadi "KUDA" DAP dan PKR. PAS sanggup jual maruah bangsa dan agama demi politik!"
- Malaysian-2Day
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------- Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk dikongsi bersama, anda boleh gunakan ruangan dibawah untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH)
Nama Anda:
Email Anda:
Tajuk :
Isu/Cerita/Apa²jelah! :
Image (case-sensitive):