-------------------------------------------------- --------------------------------------------------
Makluman : Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk di TERJAH, di BONGKAR atau di KERJAKAN, sila KLIK SINI atau scroll terus ke bawah blog untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH). --------------------------------------------------

BLOGGERS NETWORK @ PERAK

MENJELANG 30 MAC: LAGI TAMPARAN BUAT PAKATAN RAKYAT...

~

Masih tertumpu kepada 30 Mac 2010, SIDANG DUN Perak kali ini diharapkan akan lebih tenang dan tidak akan terganggu dengan gangguan-gangguan yang telah dirancangkan oleh Pakatan Rakyat. Lupakah kita akan setiap perbuatan jahat itu, pasti akan diterima balasannya.

Itulah yang dapat 10SBH lihat senario yang berlaku kepada Pakatan Rakyat, terutama PKR yang memperjuangkan kebenaran ke atas sesuatu yang dilihat amatlah mencurigakan. Terkini, PKR Ipoh Barat dilanda krisis. Terbukti bahawa mereka memang racist, seperti yang digambarkan oleh rakan blogger 10SBH.

Video di atas MEMBUKTIKAN kenyataan yang telah dikeluarkan Ketua Pemuda PKR Ipoh Barat yang telah mengadakan satu sidang khas di Big A Station Coffee di Gunung Rapat pada pukul 3.30pm tadi. Beliau telah membongkarkan satu video tentang isu bangsa India yang telah diberi gelaran HINDU PARIAH oleh Ketua PKR Bahagian Ipoh Barat, En Fauzi Muda di dalam Mesyuarat Jentera Pilihanraya Kecil Bukit Gantang.


Terima kasih yang tidak terhingga buat rakan-rakan bloggers yang sudi menghantar email kepada 10SBH tentang isu panas ini agar dapat dikongsi bersama dengan pembaca setia blog 10SBH. Jasa rakan-rakan sekalian akan 10SBH kenang dan semoga perjuangan kita untuk mengembalikan kepercayaan rakyat kepada Kerajaan UBN akan disokong oleh semua pihak.

3 Comments:

  PasTambun

Saturday, March 27, 2010

Jelas mereka adalah tergolong antara manusia yang kecewa atas perjuangan PKR, mereka seperti katak cuma bukan dari kalangan YB.

  taipingcentral_harapan melayu

Sunday, March 28, 2010

KEPADA PAS TAMBUN..

apa ke bengap kome ni, yang menjadi ketidakpuashatian bukan sebab perjuangan tapi sensitiviti kaum yang dianggap remeh..

sengal...

Cuba kalau dalam meeting pas, ketua hang kata mulayu ....tut..., sure hang tak bleh terima..

sengal....

Apa pun kita sama saksikan apa perkembangan terbaru kes nie..

Choww..

  Razaq Saleem

Friday, April 02, 2010

Kesejahteraan rakyat Malaysia hanya boleh dicapai melalui pembentukan sebuah kerajaan yang berwibawa yang menguasai 2/3 majoriti.
Bermain dengan isu kaum tidak akan membawa perkembangan politik Malaysia ke arah yang baik.
Bagaimanapun sensitiviti perkauman adalah faktor penting yang perlu dijaga. Sebab itu perlembagaan Malaysia telah digubal sedemikian rupa supaya rakyat berbilang kaum dapat hidup dan maju.
Konsep 1Perikatan, konsep 1BN dan kini konsep 1Malaysia adalah formula terbaik untuk politik di negara kita yang majmuk. Seluruh dunia kagum dengan cara kita berkongsi kuasa politik walaupun berbeza agama dan adat resam.
Mari kita sedarkan rakan-rakan yang telah tersilap langkah menyokong perjuangan asobiah PAS. Mari kita insafkan rakan-rakan yang memperjuangkan pengkhianatan dalam PKR dan mari kita tentang habis-habisan parti cauvinist DAP.
Kita mampu lakukannya kerana kita sayangkan agama, bangsa dan negara kita. Datuk dan ayah kita telah lakukannya dengan cemerlang. Kini giliran kita pula meneruskan amanah ini untuk generasi kita yang akan datang.
Berpolitik yang mensejahterakan umat manusia itu adalah ibadah.

Related Posts with Thumbnails

RECENT POSTS

WHAT VISITORS SAY ABOUT US

-------------------------------------------------------------------
WE WOULD REALLY APPRECIATE YOUR COMMENT, PLEASE !

-------------------------------------------------------------------
"Cerita yang dibawa oleh 10 budak itam ada faktanya..."
- Teropongalam
-------------------------------------------------------------------
"Cuma harapan saya, agar 10sbh lebih kuat berusaha untuk menjadi mata-mata dalam pentadbiran UMNO kini terutamanya di Negeri Perak."
- Mahasiswa
-------------------------------------------------------------------
"...rakyat sudah pun sedar, yang mana kaca yang mana intan! PRU13 nanti tsunami politik akan terus berlaku tapi.InsyaAllah BN dan UMNO kembali dipercayai oleh rakyat."
- Pak Tam
-------------------------------------------------------------------
"...TERUSKAN BONGKAR. JGN BIARKAN MEREKA DUDUK DGN TENANG..."
- Jeffry
-------------------------------------------------------------------
"Memang dah merosot, sebab nya PAS suka jadi "KUDA" DAP dan PKR. PAS sanggup jual maruah bangsa dan agama demi politik!"
- Malaysian-2Day
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------- Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk dikongsi bersama, anda boleh gunakan ruangan dibawah untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH)
Nama Anda:
Email Anda:
Tajuk :
Isu/Cerita/Apa²jelah! :
Image (case-sensitive):