-------------------------------------------------- --------------------------------------------------
Makluman : Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk di TERJAH, di BONGKAR atau di KERJAKAN, sila KLIK SINI atau scroll terus ke bawah blog untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH). --------------------------------------------------

BLOGGERS NETWORK @ PERAK

MENJELANG 9 FEB : NIZAR KEPANASAN !!!

~

10SBH terdengar, geng-geng Pakatan Rakyat sibuk menjaja cerita kemenangan berpihak kepada mereka apabila setelah mereka tlik, 4 orang hakim telah pun menyebelahi Nizar dan hanya 1 hakim menyebelahi DS Dr. Zambry. 10SBH dapat cerita ini dari blog Ipoh Mali. Katanya lagi, Zambry Kadir dan barisan exconya kini "tidur tak lena mandi tak basah" gara-gara keputusan siapakah Menteri Besar Perak yang sah akan dibuat pada 9 Februari ini, Seluruh rakyat Perak hatta Malaysia sendiri kini tertumpu untuk mengetahui perkembangan terkini isu itu.


Blog Ipoh Mali ini mempersoalkan kenapa polis dibenarkan masuk ke Sidang DUN. Pada fikiran anda kenapa? Nilaikan sendirik!

10SBH nak tekankan di sini, siapa yang kepanasan sebenarnya. Bukan puak korang ke yang sibuk menjaja cerita membubarkan DUN. Bukan pihak korang ke yang sibuk nak buat provokasi ke atas kerajaan UBN ketika ini. Bukan ke pihak korang terasa kerisauan yang teramat ekstrimnye bila lepas satu demi satu program yang dijalankan oleh UBN baik di negeri juga di Pusat mendapat sambutan yang menggalakkan. Berbanding dengan program Pakatan Rakyat yang semakin layu, tidak mendapat sambutan. Gempak korang je yang lebih.

Dikatakan juga "Rakyat sudah bosan menyaksikan apa yang berlaku di depan mata mereka sekarang" tapi yang sebenarnya, 10SBH berpendapat rakyat dah MUAK tengok pemimpin korang. Melalak tak tentu pasal dalam Sidang DUN, memanjat meja bak beruk yang terlepas dari kandangnya. Ingatkah korang pada cerita kartun di Sidang DUN itu. Di sini 10SBH siarkan semula untuk menghidupkan memori korang pada kebiadapan mereka.


 
INIKAH BARISAN PEMIMPIN YANG ANDA MAHUKAN?

Dikatakan juga DS Dr. Zambry, 'ternyata kini bahawa Zambry Kadir adalah "MB Haram" yang telah memerintah Negeri Perak tanpa amanat rakyat'.Sila guna pakai otak anda, apakah dengan kemenangan PAS sebanyak 6 kerusi itu merupakan amanat rakyat. Sedarlah diri sikit, kalau tak kerana Perlembagaan Negeri yang memperuntukkan sedemikian rupa, Pas dan Nizar jangan haraplah nak merasa jawatan Menteri Besar, exco pun belum tentu.Nizar yang sebenarnya terkinja-kinja hendakkan jawatan.







KEBIADABAN PAKATAN RAKYAT I ..


KEBIADABAN PAKATAN RAKYAT II ..


KEBIADABAN PAKATAN RAKYAT III ..

9 Februari penentu segalanya, 10SBH mengharapkan keputusan berpihak kepada DS Dr. Zambry, mendoakan Perak akan tetap berada di bawah kerajaan UBN. DS Dr Zambry ternyata BUKAN MB Haram kerana faktanya 31-28... tak reti kira ke..kalau dah kurang majoriti, nape tak terima kenyataan, kenapa nak bantah perkenan sultan. FIKIRKAN!!!

7 Comments:

  pejuang///

Thursday, January 28, 2010

Kesian kat Nizar.., ini semua adalah kesan dari kemalangan di hadapan bangunan umno tempohari. Tu sbb Nizar MEROYAN.

  Anonymous

Thursday, January 28, 2010

RAKYAT MALAYSIA, DOAKAN PARTI PILIHAN RAKYAT AKAN BERJAYA 9 FEB INI. RAKYAT MAHUKAN PAKATAN.ALLAHUAKBAR! HAKIM MEMIHAK DS NIZAR 4-1.INSYALLAH.MARI KITA SAMA-SAMA SEMBAHYANG HAJAT.SEMOGA 11 BULAN DUGAAN INI DIAKHIRI DENGAN KEMENANGAN ISLAM.

  AKU PEMERHATI BEBAS

Thursday, January 28, 2010

IPOH, 21 Jan: Satu Himpunan 10 ribu Pemuda PAS Perak (HEMPAP) akan diadakan pada 31 Januari ini sebagai persiapan dewan itu menggerakkan jentera mereka berdepan pembubaran Dewan Undangan Negeri (Dun) Perak pada bila-bila masa.

Pemangku Ketua Pemuda Pas Perak, Nur Amin berkata selain bagi menyatakan kesediaan dewan itu berdepan Pilihan Raya Negeri, ianya juga sebagai bukti jentera pemuda Pas negeri itu bersedia berdepan Umno Barisan Nasional.

"Program julung kali ini diadakan bagi menyatakan kesediaan Pemuda PAS Perak terhadap Pembubaran Dun Perak pada bila-bila masa.

"Kita yakin dengan program tersebut, pemuda PAS bersedia berdepan Umno BN dalam pilihanraya ini," katanya di pejabat Pemuda PAS negeri hari ini."

--------------------------------

Salam bro!

Ni gua dpt dr artikel lawan.Lu orang tengok,skg dia kecoh-kecohkan satu dunia diorang sedia nk bubar.Satgi bila result diorang kalah,mcm-mcm diorang lalak mcm org gila talak.Kononnya bila kumpui ramai2 ni confident boleh menangla.Jalan ah samseng!

  Anonymous

Thursday, January 28, 2010

SLM BRO..NIZAR KATUN & THE GENG DH BERKOMPANG DULU SEBELUM KEPUTUSAN MAHKAMAH. BIARKAN2..BIARKAN..KASI DIA LAYANN DULU KEHKEHKEH

  Anak Jati Manjung

Thursday, January 28, 2010

Selamat Pagi 10SBH,

Salam dari Manjung,

9 FEB : NIZAR VS SULTAN PERAK

Seorang Penyokong Tegar PAS, Aduka Taruna telah ditahan reman atas kesalahan menghina Almarhum Sultan Johor.

BAPAK BOREK ANAK RINTIK!
BAPAK LAWAN SULTAN DALAM COURT, ANAK WAT KUANG AJAQ DALAM BLOG..

  Anonymous

Thursday, January 28, 2010

Dr. M: Pakatan tidak akan kekal

KUALA LUMPUR 27 Jan. - Gabungan pakatan pembangkang merupakan marriage of convenience (perkahwinan mutaah) yang tidak akan kekal lama, demikian bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mengulanginya hari ini.

"Tidak ada apa-apa persamaan antara Pas, DAP dan PKR. Ia hanya marriage of convenience dan ia tidak kekal lama," katanya kepada pemberita selepas melawat I-City di sini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas pergesaran antara Ahli Parlimen Kulim Zulkifli Noordin dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad dari PAS.

Mengenai isu dakwaan menghina Almarhum Sultan Johor, Sultan Iskandar Ibni Almarhum Sultan Ismail, oleh seorang penulis blog baru-baru ini, Dr Mahathir, yang juga seorang penulis blog, berkata penulis blog tidak wajar menyatakan sesuatu yang tidak membawa manfaat kepada sesiapa pun.

"Kenapa guna blog untuk mencerca orang dan membuat tuduhan yang anda tidak dapat pertahankan? Saya ada banyak artikel dalam blog saya berbanding penulis blog lain. Saya tidak fikir mereka akan menahan saya setakat ini," katanya dengan nada gurau. - BERNAMA.

  10 BUDAK HITAM

Thursday, January 28, 2010

Salam pejuang///,

Setuju,10SBH ingat nizar kena checkup kali ke-2 lah,takut lepas 9 Feb ni kena antar Tanjung Rambutan lak.

Salam Jeffry,

Itulah kompang zaman moden.Pengantin sampai ke, xsampai ke, jalan kompang dulu..esk dah tau result,baru dia bwk kompang dia g mahkamah antarabangsa lak.

Salam Anak Jati Manjung,

Setuju,inilah hasil didikan dan ceramah yang dijaja merata oleh PAS.

Related Posts with Thumbnails

RECENT POSTS

WHAT VISITORS SAY ABOUT US

-------------------------------------------------------------------
WE WOULD REALLY APPRECIATE YOUR COMMENT, PLEASE !

-------------------------------------------------------------------
"Cerita yang dibawa oleh 10 budak itam ada faktanya..."
- Teropongalam
-------------------------------------------------------------------
"Cuma harapan saya, agar 10sbh lebih kuat berusaha untuk menjadi mata-mata dalam pentadbiran UMNO kini terutamanya di Negeri Perak."
- Mahasiswa
-------------------------------------------------------------------
"...rakyat sudah pun sedar, yang mana kaca yang mana intan! PRU13 nanti tsunami politik akan terus berlaku tapi.InsyaAllah BN dan UMNO kembali dipercayai oleh rakyat."
- Pak Tam
-------------------------------------------------------------------
"...TERUSKAN BONGKAR. JGN BIARKAN MEREKA DUDUK DGN TENANG..."
- Jeffry
-------------------------------------------------------------------
"Memang dah merosot, sebab nya PAS suka jadi "KUDA" DAP dan PKR. PAS sanggup jual maruah bangsa dan agama demi politik!"
- Malaysian-2Day
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------- Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk dikongsi bersama, anda boleh gunakan ruangan dibawah untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH)
Nama Anda:
Email Anda:
Tajuk :
Isu/Cerita/Apa²jelah! :
Image (case-sensitive):