-------------------------------------------------- --------------------------------------------------
Makluman : Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk di TERJAH, di BONGKAR atau di KERJAKAN, sila KLIK SINI atau scroll terus ke bawah blog untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH). --------------------------------------------------

BLOGGERS NETWORK @ PERAK

MENJELANG 9 FEB : SU DEWAN PEMUDA PAS PERAK PULAK KEMALANGAN!

~


 
 


Petikan dari DPP Perak :-

Ipoh- Setiausaha Dewan Pemuda Pas Perak , Dr Raja Ahmad Al-Hiss telah mengalami kemalangan kereta di lebuh raya utara selatan baru-baru ini. Beliau yang juga merupakan Ketua Lajnah Antarabangsa Dewan Pemuda Pas Pusat dalam perjalanan pulang bersama keluarganya dari program Dewan Pemuda Pas Pusat.

Kemalangan ini mengejutkan penyokong Dewan Pemuda Pas kerana baru sahaja mengalami kejutan kemalangan yang melibatkan seorang lagi pemimpin PAS iaitu Datuk Seri Ir. Haji Muhammad Nizar Jamaludin pada minggu yang sebelumnya.

Dalam kemalangan ini, kereta yang dipandu oleh Dr Raja Ahmad telah terbabas disyaki kerana jalan yang licin akibat hujan yang lebat. Dr Raja dan keluarga selamat dalam kemalangan ini dan beliau mengucapkan terima kasih kepada keprihatinan para penyokong pas yang tidak henti-henti mengirim sms bertanya khabar dan mendoakan kesejahteraan beliau dan keluarga apabila berita kemalangan tersebut tersebar meluas di kalangan penyokong.

--------------------------------------

10SBH : Ha, tu dia mai dah gelombang tsunami ke-2. Bala bala. Kalau sebelum ini Nizar eksiden kerana fobia dengan logo UMNO (bangunan UMNO), tapi kali ini SU DPP ni pulak fobia KERETA BARU. AGX15 bro! Baru tak baru lah.Tapi yang peliknya dalam kondisi kereta yang masih baru,bagaimana pula beliau boleh eksiden ni hah?Agaknya, puak2 PAS ni semua bawak kereta macam pelesit kot..laju tak hingat! Elo bro, orang lain pun bayar cukai jalan gak..bawak kereta tu ingat samala orang lain.


Kepada sesiapa di luar sana nampak kereta berlogo P HIJAU ni,
AWAS! JARAKKAN KENDERAAN ANDA. DON'T DRINK N DRIVE!

10SBH nak cadangkan pada JPJ Malaysia supaya semua pemimpin PAS ni diuji sekali lagi..AMEK BALIK LESEN P. P For PAS. Elok la tu.Jadi trademark korang..tampal P kat kereta.Letak warna hijau..special untuk korang jek. Senang pemandu lain nak boikot korang jarakkan kenderaan.

Ni ha..menjelang 9 Feb ni..awat hampa semua kalut ngat.Tak sabar dah jadik MB? Aik..aritu kata si Nizarojim ni, aiman tak kesah.."kami tak mahu semua kuasa itu ini bla bla"..Ni sampai eksiden2 nak tekejar-kejar ceramah sana sini, hasut anak muda semua apa cerita?

Allah nak tunjuk..INI AMARAN KE-2 .Masih tak sedar lagi?Jangan sampai berlaku kecelakaan yang MAHA DASYAT lagi baru korang semua nak sedar.

10SBH rasa ini penangan si Aduka la ni,sampai SU ni mengelamun dalam kereta pikir strategi apala nak guna nak cover up balik mat si aduka ni.
PAS PAS...


9 Comments:

  Anonymous

Thursday, January 28, 2010

Cilako Cilako kau PAS! AMARAN UTK KERAJAAN LANGIT!!

  Anonymous

Thursday, January 28, 2010

Ah... ini umno punya keje tak pandai buat jalan... aku pakai kete baru duit balak... tayar mahal2.. tak kan boleh terbabas lagi... mana boleh mcm tu...

ah... umno punya keje doa hujan turun time aku lalu situ... saja nk kenakan aku la tu... jeles dengan kete baru... mahal woo... ingat senang ker nk dapat.. plet mahal plak tu... balik nie aku nk report kat nizar... biar die report kat sepupu die dua org tu.. biar keluar statement 'Cubaan UMNO membunuh tak berjaya'...

ah... nasib baik sikit jer.. kalau tak abis duit balak aku... mana nk cari lagi.. Perak BN dah amik... ceramah tak ramai org dtg dah... tgu nizar jd MB la kot.. tapi DAP dah ade calon melayu... aku jadi ahli DAP la lepas nie... peduli apa dengan agama... janji aku kaya... nk beli mata belalang pulak... tak pun alpard ker.. kalau takat camry roniee leh bagi aku free jer... hahahha...

  McTheory

Thursday, January 28, 2010

Bro.

Mc ingat puak2 ni mata dah kelam tak nampak apa dah. Puak2 ni nampak duit dengan kuasa ja. tu yang dok exsident merata-rata tu.

  Anonymous

Thursday, January 28, 2010

Apala pesyenn deme ni.Ate sme nya nak xcident.Takkan nak buat strategi MENAGIH SIMPATI kot! RAKYAT BUKAN BODOH!

  Anonymous

Thursday, January 28, 2010

Rahmat untuk PAS & bala untuk UMNO. Beli kereta Mercedes, kalau duit datang dari UMNO haram dan kalau datang dari PAS rahmat. Kalau UMNO buat ceramah, hujan turun itu pun bala. Kalau PAS semuanya rahmat. Accident pun kena cakap rahmat cuma jalan di buat oleh UMNO di panggil bala

  lagenda

Thursday, January 28, 2010

Salam Ziarah,

Musibah melanda PAS tetapi janganlah pula menyalahkan UMNO atas kejadian ini.

  Anonymous

Friday, January 29, 2010

BUKANKAH KEMALANGAN SALAH SATU UJIAN HIDUP. DALAM HIDUP INI BERBAGAI ALLAH UJI UTK MENGUJI KEKUATAN IMANNYA.

  10 BUDAK HITAM

Saturday, January 30, 2010

Salam McTheory,

Setuju! dan org2 kuat agama ni mana boleh pakai kereta besar2..allah suruh wasatiah.. kesederhanaan.. tul x.tu pasal merata eksidennya.

Salam Lagenda,

Hurm,biasalah tu bro.PAS adalah pembangkang.Dan tugas pembangkang adalah untuk membangkang dan menyalahkan orang lain.PAS itu MAHA ADIL.Makanya,PAS mana boleh salah dalam apa isu pn.

Salam anony,

Allah itu sifatnya menguji.Jika ditakrif secara positif,dia menguji SU DPPK ini supaya beringat bahawa jgn lemparkan fitnah dan memburukkan orang lain dalam ceramah2nya.Itu baru pembalasan di dunia,di akhirat kelak? Sapa tahu?

  pakngah santan

Wednesday, February 03, 2010

sepatutnya pakai kereta lebih murah. duit yang dapat dijimatkan tu sedekahlah kepada orang miskin. barulah contoh islam yang sebenar.

tujuan naik kereta hanyalah untuk perjalanan dari titik A ke B. kerata jenis apa pun, akan tetap sampai ke destinasinya.

dalam bab ini, pandai pulak tak mahu ikut sunnah nabi muhammad saw. hidup biar sederhana.

Related Posts with Thumbnails

RECENT POSTS

WHAT VISITORS SAY ABOUT US

-------------------------------------------------------------------
WE WOULD REALLY APPRECIATE YOUR COMMENT, PLEASE !

-------------------------------------------------------------------
"Cerita yang dibawa oleh 10 budak itam ada faktanya..."
- Teropongalam
-------------------------------------------------------------------
"Cuma harapan saya, agar 10sbh lebih kuat berusaha untuk menjadi mata-mata dalam pentadbiran UMNO kini terutamanya di Negeri Perak."
- Mahasiswa
-------------------------------------------------------------------
"...rakyat sudah pun sedar, yang mana kaca yang mana intan! PRU13 nanti tsunami politik akan terus berlaku tapi.InsyaAllah BN dan UMNO kembali dipercayai oleh rakyat."
- Pak Tam
-------------------------------------------------------------------
"...TERUSKAN BONGKAR. JGN BIARKAN MEREKA DUDUK DGN TENANG..."
- Jeffry
-------------------------------------------------------------------
"Memang dah merosot, sebab nya PAS suka jadi "KUDA" DAP dan PKR. PAS sanggup jual maruah bangsa dan agama demi politik!"
- Malaysian-2Day
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------- Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk dikongsi bersama, anda boleh gunakan ruangan dibawah untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH)
Nama Anda:
Email Anda:
Tajuk :
Isu/Cerita/Apa²jelah! :
Image (case-sensitive):