-------------------------------------------------- --------------------------------------------------
Makluman : Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk di TERJAH, di BONGKAR atau di KERJAKAN, sila KLIK SINI atau scroll terus ke bawah blog untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH). --------------------------------------------------

BLOGGERS NETWORK @ PERAK

Seminggu Berlalu, YB oh YB!!!

~

10SBH dalam kesibukan bekerja serta berblogging, dalam sedar tak sedar rupa-rupanya sudah seminggu isu YB Zahir kita ini ditinggalkan tanpa sebarang khabar berita. 10 SBH masih menantikan penjelasan yang akan dibuat oleh YB Zahir sama ada menidakkan kebenaran artikel yang 10SBH keluarkan atau pun setidak-tidaknya tampil dengan sebarang alasan. Almaklumlah, Bro TM kita pun ada menyatakan bahawa YB akan tampil memberikan penjelasan,

Tapi sayang seribu kali sayang, penantian 10SBH seperti tiada penghujungnya. Walau apapun, info yang 10SBH terima dari pak guard akan tetap digunakan bak kata tagline 10SBH "kami terjah, kami bongkar dan kami kerjakan". Untuk itu, sama-sama kita nantikan. Tunggu...

9 Comments:

  Jeffry

Sunday, January 10, 2010

SLM BRO...TERUSKAN BONGKAR. JGN BIARKAN MEREKA DUDUK DGN TENANG HUHUHU!!

  Mahasiswa

Sunday, January 10, 2010

Saya mengikuti juga perkembangan 10sbh ni sejak diberitahu rakan-rakan.

Perkara yang menarik perhatian saya adalah isu YB Zahir ni. Kerana tidak banyak blog yang ada sekarang ni terutamanya pro kerajaan yang mahu menghentam kerajaan jika silap.

Saya juga terpanggil untuk menulis disini kerana melibatkan TM atau Taiping Mali kerana beliau antara muka lama dalam dunia penulisan blogger ni.

Harapan saya agar TM atau YB Zahir sendiri tampil berikan penjelasan kerana rakyat juga mahu tahu adakah fakta yang dibawakan 10sbh ini benar atau palsu.

Jika palsu, maka YB ambil lah iktibar dan jika benar, berubahlah untuk rakyat.

Sesungguhnya rakyat sentiasa bersama kerajaan tidak kira susah dan senang.Tetapi rakyat akan menegur sekiranya tindakan kerajaan salah.

Yang benar,
Mahasiswa Yang Kerdil.

  10 BUDAK HITAM

Sunday, January 10, 2010

Betul saudara Mahasiswa, mari kita sama-sama tunggu apakah respon dari YB sendiri.

  Arif Omar

Monday, January 11, 2010

salam ziarah. telah diambil tiondakan. semuga negara kita aman damai dan ialam terus terpelihara ikut acuan kita. amin

tulisan diblog anda hitam semuanya . tak nampak. tukaar kepada tulisan putih le. terpaksa highlight baru kami boleh baca. tq

  10 BUDAK HITAM

Monday, January 11, 2010

Salam saudara Arif Omar,

10sbh telah mencuba pada 5 laptop berlainan dan kesemuanya alhamdulillah dalam paparan yang boleh dibaca.

Maaf jika 10sbh silap,tapi langkah 'refresh' atau mungkin 'clear cache' laptop/pc saudara boleh dapatkan semula paparan blog 10sbh ini dgn sempurna.

Sekiranya saudara masih lagi mengalami masalah yang sama,10sbh harapkan kerjasama dari pembaca/pelawat/sahabat/bloggers semua yang mengalami masalah yang sama dapat tampil nyatakan disini.

Terima kasih bro kerana prihatin..

  Anonymous

Monday, January 18, 2010

Salam bro.

Teruskan perbongkaran2 YB2 serta EXCO2 Perak.

Kita sayang UMNO dan tak sayang kpd pemimpin2 UMNO yang menjahanamkan Kerajaan Perak sekali lagi.

Merekalah yang membuat istana serba salah tempuhari.

Bongkarkan, jangan takut UMNO kehilangan sekali lagi pemerentahan Perak.

Masa belum terlambat lagi untuk menyedarkan EXCO2 dan YB2.

Kebanyakan YB2 UMno sekarang ibaratkan Kapal yang dah banyak kebocoran, bukan mereka nak tampalkan kebocoran2 yang telah ada, tapi menyamun harta2 karun didalamnya, Serupa juga sebaliknya dibuat oleh PR tempuhari.

  Anonymous

Monday, January 25, 2010

Kepada 10sbh serta rakan2 bloger . .saya mohon bagilah peluang kepada peminpin2 kita jalankan tugas mereka . .saya cadangkan eloklah tanya dgn org taiping sendiri . .rasanya kita tanya balik diri kita ni betoikah . .kerana menuding jari kepada orang sedang 4 jaring menuding kepada kita . .jgn fitnah org yg tak buat benda tu.. . rasanya tukar je 10sibudak hitam ke BlogFitnah10jahanam.Saya ikut perkembangan YB Zahir . .saya tahu niat ikhlasnya . . biasanya orang baik macam dia nilah org selalu fitnahnya dan saya dapat rasakan 10sbh ada orang'KUAT' perak dibelankangnya dengan upah didunia agak lumayan dan tapi ingat di akhirat anda tidak akan terlepas seksanya. . amin

  10 BUDAK HITAM

Tuesday, January 26, 2010

Salam Anony,

Peluang sudah diberi.Nobody perfect.Pemimpin adalah public figure.Semua rakyat berminat utk mngetahui segala nya.Rakyat yang memilih pemimpin.Jadi rakyat juga ada hak utk menegur kealpaan atau kelemahan dalam diri seorang pemimpin.Adakah pemimpin tak boleh ditegur kalau ianya membawa kebaikan pada BN?

Rakyat sentiasa dibelakang BN.

10SBH DIWUJUDKAN UNTUK MEMELIHARA KEUTUHAN SEMANGAN MELAYU, MENGEMBALIKAN KEYAKINAN RAKYAT PADA BARISAN NASIONAL dan MENYATUKAN KEMBALI IKATAN SAF HADAPAN BLOGGERS PERAK.TQ

  Anonymous

Sunday, March 07, 2010

Saya rasa tak payah jawab...
Kalau teguran ikhlas...apa perlu nak jawab...
Yang penting...berubah...

Samalah juga dengan isu ketua pemuda Perak...

Kalau benar YB Zahir ada melobi untuk jawatan Ketua Pemuda Perak...Alhamdullillah.

Sudah sampai masanya...tepat sangat ketikanya...kerana ketidaktentuan hala tuju Pemuda Perak harus dihentikan segera.

Malah kalau ada mana-mana individu yang ingin melobi jawatan Ketua Pemuda

Malaysia...alhamdullillah....lagi baik...lagi afdhal.

Sebab Ketua Pemuda Malaysia sekarang ini bukanlah dari species perjuangan UMNO yang dikehendaki. Dia datang datang dari species Kalimullah dan Brendon Parera.

Hentikan segera...UMNO tak perlukan ketua pemuda macam ini.

Mazlin Sham tak bersalah apa-apa kalau beliau tidak mampu mengetuai pemuda Perak sebab dia dipaksa oleh Ketua Pemuda Malaysia memegang jawatan itu.

Inilah akibatnya dasar ketua pemuda Malaysia yang berpegang kepada "keinginan peribadi didahulukan...kepentingan parti di
lacurkan

Related Posts with Thumbnails

RECENT POSTS

WHAT VISITORS SAY ABOUT US

-------------------------------------------------------------------
WE WOULD REALLY APPRECIATE YOUR COMMENT, PLEASE !

-------------------------------------------------------------------
"Cerita yang dibawa oleh 10 budak itam ada faktanya..."
- Teropongalam
-------------------------------------------------------------------
"Cuma harapan saya, agar 10sbh lebih kuat berusaha untuk menjadi mata-mata dalam pentadbiran UMNO kini terutamanya di Negeri Perak."
- Mahasiswa
-------------------------------------------------------------------
"...rakyat sudah pun sedar, yang mana kaca yang mana intan! PRU13 nanti tsunami politik akan terus berlaku tapi.InsyaAllah BN dan UMNO kembali dipercayai oleh rakyat."
- Pak Tam
-------------------------------------------------------------------
"...TERUSKAN BONGKAR. JGN BIARKAN MEREKA DUDUK DGN TENANG..."
- Jeffry
-------------------------------------------------------------------
"Memang dah merosot, sebab nya PAS suka jadi "KUDA" DAP dan PKR. PAS sanggup jual maruah bangsa dan agama demi politik!"
- Malaysian-2Day
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------- Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk dikongsi bersama, anda boleh gunakan ruangan dibawah untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH)
Nama Anda:
Email Anda:
Tajuk :
Isu/Cerita/Apa²jelah! :
Image (case-sensitive):