-------------------------------------------------- --------------------------------------------------
Makluman : Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk di TERJAH, di BONGKAR atau di KERJAKAN, sila KLIK SINI atau scroll terus ke bawah blog untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH). --------------------------------------------------

BLOGGERS NETWORK @ PERAK

MENJELANG 9 FEB : ROMBONGAN PAS DITAJA DAP

~


Gempar!!! Berikutan kes yang sedang hangat ditunggu keputusannya, maklumat ini 10SBH terima dari Aduka si Dara melalui "Borang Isu" kami bahawa ROMBONGAN CIK KIAH kembali. Lebih hangat, lebih dashyat apabila rombongan kali ini ditaja sepenuhnya oleh DAP. Apa yang lebih mengejutkan, rombongan kali ini bukanlah terdiri daripada makcik-makcik dan pakcik-pakcik yang ingin melawat KUALA LUMPUR tetapi melibatkan pak-pak lebai dan ustazah-ustazah PAS dari Perak.

Apa tujuan ROMBONGAN CIK KIAH kali ini, tak lebih dari untuk meraikan kejayaan mereka yang telah diwar-warkan bahawa Nizar akan menjadi MB Perak semula. Info yang 10SBH terima juga turut menyatakan bahawa setelah kemenangan mereka DIUMUMKAN, rombongan Cik Kiah ini akan bergerak ke Putrajaya dan KLCC. Selain itu juga, untuk makan tengahari, rombongan akan dibawa ke wisma DAP. Sudah lah bas DAP tanggung, makan pun nak DAP tanggung? Oh ada udang sebalik batu rupanya.DAP ambil kesempatan cucuk jarum pak-pak lebai dan ustazah-ustazah PAS PERAK ni sokong mereka.Apa nak kata...orang dah taja, jadi pak turut lah.

Bila 10SBH fikirkan kembali, Pakatan Rakyat ni sebenarnya mengiktiraf Kerajaan UBN dalm mentadbir Malaysia. Manakan tidak, lihat saja rombongan yang dirancang kali ini, Putrajaya dan KLCC menjadi tumpuan. Tidakkah itu memberi pengiktirafan kerana semua tempat itu adalah hasil dari pemikiran kerajaan UBN. Kalau benar bagai dikata, kenapa perlu peralihan kuasa. Biarlah UBN terus kekal mentadbir negeri dan negara Malaysia. Dari dulu, kini dan selamanya.

Walauapapun keadaannya, 10SBH mendoakan kemenangan akan tetap menjadi milik DS Dr. Zambry dan kerajaan UBN khasnya.

8 Comments:

  YANG GAMBI

Sunday, February 07, 2010

Salam bro, biasalah bro..... PKR dah DAP jadikan lebih dari 'anjing', tak lama lagi PAS pun kena juga..... inilah nasib puak-puak Melayu kalau lebih yakin kepada komunis....

  pejuang///

Sunday, February 07, 2010

Inilah nama nye politik. PAS lebih rela menjilat DAP demi perjuang mereka dari menyokong UMNO yang pada mereka UMNO tidak memperjuangkan ISLAM. PAS Perak jelas adalah KERA JAGAAN DAP sejak dari PRU ke 12 lalu hinggalah kini. DAP berjaya di perak dan kini di Penang. Akhirnya yang terus diperbodohkan adalah MELAYU kita.

Apa pun kita lihatlah berapa lama pernikahan DAP Perak dan PAS Perak akan berkekalan.

  Anonymous

Sunday, February 07, 2010

KEHKEHKEH NAMPAK SGT SI NIZAR & THE BALACI SUKE KENA JILAT. BARKAN...BIARKAN..LAMA2 DH XDE TMPT NAK JILAT LG, DIORANG JILAT PLAK MONTOT DAP KEHKEHKEH

  x-PAS

Sunday, February 07, 2010

Salam bro,

PAS Perak sebenarnya dah banyak terhutang budi pada DAP.Lihat saja sewaktu sidang bawah pokok satu tika dulu.Pacakkan Batu Penanda yang sudah pecah pun dapat dilelong ribuan ringgit.Pembeli-pembelinya pula taikoon-taikoon cina.Sebahagian duit tersebut digunakan utk membiayai fitnah penceramah-penceramah PAS.Mereka pandai.Mereka melabur dulu,hasilnya mereka ugut dikemudian hari.

INGATLAH MELAYU,
Perjuangan DAP hanya untuk membela nasib kaumnya SAHAJA.

  Anonymous

Sunday, February 07, 2010

PAS.. ISLAM BERTOPENGKAN DAP.

AMBIK CANGKUK SANGKUTKAN DI HIDUNG NIZAR BAGAI LEMBU BODOH DITARIK HIDUNGNYA.

CERAMAH CILAKO PAS!

- PAK LEBAI MENGUMPAT & BERSELINDUNG DISEBALIK CERAMAH-CERAMAH PERDANA.

- GUNAKAN SURAU TEMPAT MENABUR CERAMAH FITNAH.NAUZUBILLAH ...

- MEMBUSUKKAN NAMA-NAMA AHLI POLITIK LAIN DISEBALIK AYAT-AYAT QURAN.

INILAH PAS ERA 2000,ISLAM MAZHAB NAJIS.

  10 BUDAK HITAM

Monday, February 08, 2010

Salam YANG GAMBI,

Setuju.ORANG ISLAM yang sempit pemikiran, mudah sangat dikencing bangsa lain atas nama ISLAM.

Salam pejuang///,

Nik Aziz pernah declare satu tika dulu,DALAM PERLEMBAGAAN PAS, TIDAK ADA SATU PUN KLAUSA YANG MENYATAKAN PAS NAK MEWUJUDKAN NEGARA ISLAM.JADI PAS MENGALU-ALUKAN KERJASAMA DENGAN DAP.

Salam bro Jeffry,

Duit ma..KERANA DUIT JUGA BOLEH MENGGELAPKAN MATA HINGGA MEMBIARKAN DIRI DILIWAT.

Salam x-PAS,

Orang PAS juga manusia yang ada nafsu dan keinginan.Keinginan untuk hidup lebih sempurna.DUIT MENGGELAPKAN MATA!

  10 BUDAK HITAM

Thursday, February 11, 2010

UTUSAN MALAYSIA

Dasar, cara DAP tak bantu perpaduan.

KUALA LUMPUR 10 Feb. - Dasar dan cara DAP yang mementingkan keperluan satu kaum sahaja tidak membantu integrasi nasional dan perpaduan rakyat di negara ini.


Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali (gambar) berkata, malah perkara itu juga menjadi penghalang utama kepada masyarakat Malaysia untuk terus mengecapi keharmonian dan kesejahteraan bersama.

Menurut beliau, perjuangan DAP sebenarnya langsung tidak mencerminkan aspirasi Malaysia sebagai negara berbilang kaum, agama dan budaya.

"Memang DAP lain daripada yang lain. Ia adalah parti bapa dan anak. Dasar cauvinisnya jelas dan jika diperhalusi, parti ini sememangnya menolak asas Perlembagaan negara iaitu Fasal 153," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Ibrahim diminta mengulas kenyataan Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu yang juga ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR), Zulkifli Noordin bahawa pakatan pembangkang sebenarnya tidak memerlukan DAP.

Zulkifli mendakwa DAP menjadi punca utama kepada semua masalah dalaman yang melanda pembangkang sekarang.

Bagi Ibrahim, pendekatan dan perjuangan DAP mendapat sokongan kaum Cina kerana ia sentiasa membangkitkan isu-isu dan sentimen bagi menyentuh emosi kaum itu.

"Walaupun kaum Cina hanya 30 peratus dan ...

BACA LAGI SINI

  Anonymous

Wednesday, February 17, 2010

Aku nak 'balun' jugak si Nizar Kuda Padi DAP ni..., tapi korang dah balun dah ....

Budak hilang jawatan memang sasau macam ni... apatah lagi kerusi paling empuk kat Perak..!

Allah lah jua Yang Maha Kuasa. DiangkatNya sesiapa yang mahu diangkatNya..., dan dijatuhkanNya sesiapa yang mahu dijatuhkanNya.. !

Allah telah selamatkan rakyat Negeri Perak !!

Related Posts with Thumbnails

RECENT POSTS

WHAT VISITORS SAY ABOUT US

-------------------------------------------------------------------
WE WOULD REALLY APPRECIATE YOUR COMMENT, PLEASE !

-------------------------------------------------------------------
"Cerita yang dibawa oleh 10 budak itam ada faktanya..."
- Teropongalam
-------------------------------------------------------------------
"Cuma harapan saya, agar 10sbh lebih kuat berusaha untuk menjadi mata-mata dalam pentadbiran UMNO kini terutamanya di Negeri Perak."
- Mahasiswa
-------------------------------------------------------------------
"...rakyat sudah pun sedar, yang mana kaca yang mana intan! PRU13 nanti tsunami politik akan terus berlaku tapi.InsyaAllah BN dan UMNO kembali dipercayai oleh rakyat."
- Pak Tam
-------------------------------------------------------------------
"...TERUSKAN BONGKAR. JGN BIARKAN MEREKA DUDUK DGN TENANG..."
- Jeffry
-------------------------------------------------------------------
"Memang dah merosot, sebab nya PAS suka jadi "KUDA" DAP dan PKR. PAS sanggup jual maruah bangsa dan agama demi politik!"
- Malaysian-2Day
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------- Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk dikongsi bersama, anda boleh gunakan ruangan dibawah untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH)
Nama Anda:
Email Anda:
Tajuk :
Isu/Cerita/Apa²jelah! :
Image (case-sensitive):