-------------------------------------------------- --------------------------------------------------
Makluman : Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk di TERJAH, di BONGKAR atau di KERJAKAN, sila KLIK SINI atau scroll terus ke bawah blog untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH). --------------------------------------------------

BLOGGERS NETWORK @ PERAK

TERJAHAN SI BUDAK HITAM MENZAHIRKAN TRANSFORMASI YB ZAHIR

~


Seperti yang 10SBH tekankan, kami terjah, kami bongkar dan kami kerjakan. Itulah yang telah kami lakukan tanpa kompromi, tidak kira pembangkang mahupun kerajaan Negeri Perak, andai kata ada yang tidak baik, pasti akan kami terjah. Kami juga tidak lupakan jika ada perkara baik yang berlaku, pasti juga kami siarkan, bukan untuk mengipas tetapi lebih kepada untuk membuktikan kepada rakyat bahawa kita semua bekerja, berusaha untuk menjadi JUARA RAKYAT.

Masih ingatkah anda pada isu terjah YB ZAHIR yang pernah 10SBH siarkan. Terus terang, sehingga kini masih tiada sebarang penjelasan dibuat bagi merungkaikan permasalahan yang telah 10SBH utarakan. Walaubagaimanpun, 10SBH tetap berasa gembira seterusnya berbangga kerana TERJAH 10SBH berbaloi. Tanpa sebarang penjelasan dibuat, tetapi umum mengetahui bahawa YB ZAHIR tidak seperti dahulu. Telah banyak perubahan yang dapat dilihat dari YB ZAHIR. Tahniah 10SBH ucapkan diatas pencapaian yang telah dicapai sejak akhir-akhir ini.

Yb dilihat kerap turun padang, bertemu dengan rakyat serta menghasilkan program-program yang diperlukan sejajar dengan aspirasi 1 Malaysia: Rakyat didahulukan, Pencapaian diutamakan. Ia jelas menunjukkan satu TRANSFORMASI yang positif. 10SBH memberikan pandangan atas tiket YB ZAHIR sebagai seorang ADUN yang perlu berkhidmat kepada rakyat, apatah lagi setelah dilantik oleh rakyat untuk mewakili mereka.

10SBH mengharapkan agar YB ZAHIR akan kekal berkhidmat untuk rakyat dengan sebaik mungkin. YB berjaya membuktikan bahawa YB tidak seperti yang pernah 10SBH katakan seperti dulu.

3 Comments:

  Anonymous

Friday, February 05, 2010

ha baguih la tu yb.terima kasih kerana transform.rakyat sentiasa menyokong bn.rakyat teguq utk kebaikan.hidup yb zahir!

  Anonymous

Sunday, March 07, 2010

YB Zahir dah berubah kerana terjahan 10SBH...ok lah tu...ingat mengingat tu memang kerja kita sesama UMNO. Baru parti kuat dan mantap..kan...kan...

...Dan seperkara lagi...
Kalau benar YB Zahir ada melobi untuk jawatan Ketua Pemuda Perak...Alhamdullillah>

Sudah sampai masanya...tepat sangat ketikanya...kerana ketidaktentuan hala tuju Pemuda Perak harus dihentikan segera.

Malah kalau ada mana-mana individu yang ingin melobi jawatan Ketua Pemuda

Malaysia...alhamdullillah....lagi baik...lagi afdhal.

Sebab Ketua Pemuda Malaysia sekarang ini bukanlah dari species perjuangan UMNO yang dikehendaki. Dia datang datang dari species Kalimullah dan Brendon Parera.

Hentikan segera...UMNO tak perlukan ketua pemuda macam ini.

Mazlin Sham tak bersalah apa-apa kalau beliau tidak mampu mengetuai pemuda Perak sebab dia dipaksa oleh Ketua Pemuda Malaysia memegang jawatan itu.

Inilah akibatnya dasar ketua pemuda Malaysia yang berpegang kepada "keinginan peribadi didahulukan...kepentingan parti di
lacurkan.

  Anonymous

Sunday, March 18, 2012

YB Friday@King Banner

Related Posts with Thumbnails

RECENT POSTS

WHAT VISITORS SAY ABOUT US

-------------------------------------------------------------------
WE WOULD REALLY APPRECIATE YOUR COMMENT, PLEASE !

-------------------------------------------------------------------
"Cerita yang dibawa oleh 10 budak itam ada faktanya..."
- Teropongalam
-------------------------------------------------------------------
"Cuma harapan saya, agar 10sbh lebih kuat berusaha untuk menjadi mata-mata dalam pentadbiran UMNO kini terutamanya di Negeri Perak."
- Mahasiswa
-------------------------------------------------------------------
"...rakyat sudah pun sedar, yang mana kaca yang mana intan! PRU13 nanti tsunami politik akan terus berlaku tapi.InsyaAllah BN dan UMNO kembali dipercayai oleh rakyat."
- Pak Tam
-------------------------------------------------------------------
"...TERUSKAN BONGKAR. JGN BIARKAN MEREKA DUDUK DGN TENANG..."
- Jeffry
-------------------------------------------------------------------
"Memang dah merosot, sebab nya PAS suka jadi "KUDA" DAP dan PKR. PAS sanggup jual maruah bangsa dan agama demi politik!"
- Malaysian-2Day
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------- Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk dikongsi bersama, anda boleh gunakan ruangan dibawah untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH)
Nama Anda:
Email Anda:
Tajuk :
Isu/Cerita/Apa²jelah! :
Image (case-sensitive):