-------------------------------------------------- --------------------------------------------------
Makluman : Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk di TERJAH, di BONGKAR atau di KERJAKAN, sila KLIK SINI atau scroll terus ke bawah blog untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH). --------------------------------------------------

BLOGGERS NETWORK @ PERAK

DIMANA KETUA WIRA PERKASA PERAK?

~


Tahniah kepada Pergerakan Pemuda UMNO Perak beserta Pemuda BN, NGO serta penyokong kerajaan yang turut menyertai Perarakan Penyerahan Memorandum kepada DYMM Sultan Perak di Istana Kinta jam 4.15pm tadi. 10SBH turut menerima jemputan untuk menyertai perarakan tersebut.

Tahniah juga kepada Selamatkan Perak kerana berjaya membuat liputan perarakan tersebut. 10SBH melihat kepada perarakan tersebut berjaya mengumpulkan beberapa NGO di Perak khususnya. PERKASA turut menyertai perarakan ini, namun seperti yang telah 10SBH jangkakan KETUA WIRA PERKASA PERAK iaitu Salim aka Parpukari tidak dilihat kelibatnya. Tidak sampai 5 orang wakil dari PERKASA Perak dan kehadiran ini amatlah mendukacitakan.

Persoalannya ketika ini, dimanakah Ketua Wira PERKASA Perak ketika perarakan ini dibuat. Mungkin kerana perarakan ini dilihat tidak membawa sebarang keuntungan kepada beliau lantas jemputan yang telah dibuat cuma dipandang sepi. Jelas ini menunjukkan bahawa Salim aka Parpukari hanya mampu menunjukkan kehebatan di ALAM SIBER (tak hebat mana pun cuma blogger copy paste). Tetapi apabila di alam nyata dengan jawatan yang tidak seberapa hanya glamour menerusi kata-kata, Salim gagal membuktikan bahawa dengan menjawat jawatan sebagai KETUA WIRA PERKASA Perak beliau gagal sebagai pemimpin.

Inilah buktinya bahawa Parpukari sebenarnya adalah blogger yang dibayar dan tidak harus diangkat sebagai pemimpin. Bayangkanlah bagaimana sekiranya beliau dijemput untuk berucap dihadapan anak-anak muda yang berhati waja dalam PERKASA. 10SBH dapat menyamakan kisah ini seperti iklan ubat nyamuk RIDSECT (alaaa seperti si boroi yang menyorok di balik langsir dikala dipanggil isterinya). Kesian si boroi...

Kepada sahabat blogger 10SBH si Parpukari jadilah seperti blogger PAPA GOMO blognya dihargai, kepimpinannya dipuji. Biar kita menjadi blogger marhaen dari blogger yang meninggi diri dengan karya yang tidak seberapa.

5 Comments:

  YANG GAMBI

Friday, April 02, 2010

Salam Bro, tiada dalam gambar kot..... atau tak dapat bersama dgn kekawan...

  teropongalam

Friday, April 02, 2010

Memang tiada sedare, i ada disana. I pun juga ahli PERKASA, mcm ner lah pusat boleh lantik mamak nie? Aje bebal.

  Anonymous

Friday, April 02, 2010

Bro 10SBH, tadi knp tiada ramai Ketua Pemuda Bhg? Krisis pemuda perak kembali melanda ke? Dan mana pula kompenan parti? Yang ada cuma MIC. MCA masih meraikan kemenangan Prisiden baru ke?

  Lintau Perak

Tuesday, April 06, 2010

Dalam perjuangan mempertahankan kuasa UMNO-BN untuk mengekalkan perlembagaan yang ada, tak usahlah berkelahi. Tumpukan pd isu perjuangan, misalnya bagaimana nak sekat kemaraan pengaruh Gerombolan Pakatan Pembangkang dikalangan generasi muda.

  Tun Saban

Thursday, April 08, 2010

mampos ko umno melayu dah tak mau kor.yang kena tipu sahaja tunggu,nanti tak dapat habuan depa blah le

Related Posts with Thumbnails

RECENT POSTS

WHAT VISITORS SAY ABOUT US

-------------------------------------------------------------------
WE WOULD REALLY APPRECIATE YOUR COMMENT, PLEASE !

-------------------------------------------------------------------
"Cerita yang dibawa oleh 10 budak itam ada faktanya..."
- Teropongalam
-------------------------------------------------------------------
"Cuma harapan saya, agar 10sbh lebih kuat berusaha untuk menjadi mata-mata dalam pentadbiran UMNO kini terutamanya di Negeri Perak."
- Mahasiswa
-------------------------------------------------------------------
"...rakyat sudah pun sedar, yang mana kaca yang mana intan! PRU13 nanti tsunami politik akan terus berlaku tapi.InsyaAllah BN dan UMNO kembali dipercayai oleh rakyat."
- Pak Tam
-------------------------------------------------------------------
"...TERUSKAN BONGKAR. JGN BIARKAN MEREKA DUDUK DGN TENANG..."
- Jeffry
-------------------------------------------------------------------
"Memang dah merosot, sebab nya PAS suka jadi "KUDA" DAP dan PKR. PAS sanggup jual maruah bangsa dan agama demi politik!"
- Malaysian-2Day
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------- Sekiranya anda mempunyai isu atau cerita untuk dikongsi bersama, anda boleh gunakan ruangan dibawah untuk email terus kepada kami 10 SI BUDAK HITAM (10SBH)
Nama Anda:
Email Anda:
Tajuk :
Isu/Cerita/Apa²jelah! :
Image (case-sensitive):